2011. február 2., szerda

Könyvek, zoknik

Könyvtárban lenni jó. Szinte egy más világ: kedvesek és udvariasak itt az emberek. Csönd van. Senki nem rohan. Rád mosolyognak, segítenek. A múltkor nem sikerült könyvet választanom, tanácsot kértem. Egy röpke pillanatra elkalandoztam,mire a könyvtáros hölgy letett elém 15 könyvet. Elvesztettük a szemkontaktust a hegy két oldalán. Elsápadtam: szeretek olvasni,de ennyit?! Ő kedvesen elmosolyodott és elmesélte,hogy miért érdekelhet engem pont ez és a másik szintén. Hol tapasztalsz még ilyen érdek nélküli segítőkészséget? Az már csak hab a tortán, hogy olyan könyveket találok! Legújabb felfedezettem:
Életre kelt zoknik - Egyedi, fantáziadús zoknilények, lépésről-lépésre Danieltől (Aréna 2000 Kiadó, 2010) Szöveg és fotók: Daniel és Chiawei Liao
Fantasztikus dolgok vannak benne! Elbűvöltek ezek a karakteres zoknilények, továbbgondolva megvalósítottam néhányat. Ezek olyan mókásak. Az a "sukár" alakjuk! Kedves és értelmes tekintetük! Több is készül, már csak a társaság kedvéért is, hiszen látható, hogy társas lények (mondjuk úgy tudom elképzelni, hogy együtt unatkoznak...).





6 megjegyzés:

Macus írta...

Ó, de jók lettek! :))

Ami írta...

Nekem is nagyon tetszenek :)

fevi írta...

Dóri, állati édesek lettek!

Limara írta...

Szenzációsak!:)

Boboce írta...

Naggggyon jóóóóóóóóóóó!!! Halálipofák! :)))

Medora írta...

Köszönöm lányok,zokninak még így nem örültek!