2011. március 22., kedd

P, mint porszívó

Jött tehát Gázospista és megszerelte. Korábban. A bojlert. De ugorjunk csak vissza egy kicsit az időben! Én (emberi gyarlóság) szeretem magam jobb színben feltüntetni, szeretem tisztának mutatni a lakást, a gyereket szépen kipucolva vittem vendégségbe (amíg erre módom volt) szó ne érje a ház elejét! Sose felejtem el, amikor egyszer barátnőm férje váratlanul betoppant, hogy kölcsönkérje a videónkat, én csecsemővel elfoglalt lévén csak rámutattam a tv-szekrényre: szerelje ki. Ő hozzálátott, miközben megjegyezte:"Látom, te is olyan vagy, mint a feleségem, csak ott takarítasz, ahol látszik!" És pofátlanul elvitte egy hétre a videót. Mit mondjak: azóta picit mániásan porszívózom a tv szekrényt, mondjuk többet, mint az előszobát. "Mr.Darcy" többször rajtakapott és nem felejtette el hozzátenni: "Csak szépen, mert jön P. és mit fog szólni?" Pedig hol van már az a régi barátság. Tehát Gázospista várható megjelenése előtt hipp-hopp felporszívóztam a kéglit és előrelátóan  a fürdőszoba ajtajába akartam rakni a masinát, hogy amikor felszabadul azonnal nekiugorjak. Végtére is Mester ezt az egy helyiséget fogja alaposabban, talán órákig szemlélni. Ekkor "Mr.D." szélesre tárta a fürdőszobaajtót én meg ott toporogtam porszívóval a kezemben, mire ő megszólalt: "Ilyen nincs, hogy valaki ennyire akarjon porszívózni, nem hiszem el!" És lepantomimezte az én porszívóval való totyorgásomat. Nagy röhögéssel. Vidámreggel.

Nincsenek megjegyzések: