2011. augusztus 1., hétfő

Megszállott (?)

Őrült iramban tekertem a boltba  (ja, futottam az eső elől) és szembe jött (tekert szintén) egy fickó. Farmerben. Én azonnal morfondírozni kezdtem: " azt a zsebet meghagynám, mert olyan jó a tűzése, egyébként meg kijönne belőle egy táska és egy, nem: két pénztárca is..." Lehet kicsit elragadtattam magam, a srác hosszan nézett utánam. Az ilyenekről le kell szoknom, sürgősen.
Korábban, a zoknibábok idején, a Kamasz zárni kezdte a fiókját, de feltűnő csak akkor lett a dolog, amikor felajánlotta, hogy inkább maga mossa a zoknijait. És mosás után viharos párosítgatásba kezdett.
Egyébként köszönöm a nagylelkű felajánlásokat, szívesen varrok nektek is kinőtt holmitokból, de csak az egészen vékony fajta farmert bírja el a gépem.
És megyünk kukorica útvesztőzni, ha gumicsizma nélkül megközelíthető lesz a terep.

Nincsenek megjegyzések: