2011. november 15., kedd

Nem volt...

 Kamasszal megáldott szülő lévén bizony futok néha tiszteletköröket. Így történt, hogy egyszer csak az XXpláza harmadik emeletén találtam magam, csak néztem elkerekedett szemmel és számoltam a nullákat. Picit kellett volna, hogy lelkesítsen: "Mr. Darcy" olyan fejet vágott! Ám mégsem, csak róttuk csendes monotóniával a köröket, sodródtunk a tömeggel és irtóra utáltuk, viszont igyekeztünk palástolni, mert a gyermeknek ugye kellenek az élmények, de nem megy egyedül a világért sem. Valahányadik körben a hátam mögül megszólalt egy fiatal hang:
  - Nem lenne kedve egy szép... - idáig jutott a mondatban, amikor is sikerült elém kerülnie, rám pillantott, ám győzött a marketing vastörvénye és befejezte a kérdést - sminkhez?
Én ránéztem, kapott egy fáradt mosolyt és maradtunk annyiban, hogy mindkettőnknek jobb, ha ezt a kérdést nem feszegetjük. De határozottan kedves volt.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

:))) Huh, de utálom a plázákat, hypermarketteket,tömeget:). Fe a kulcstartó szuper%! Te csináltad?

Újságíró Világvégén írta...

ez a kulcstartó tényleg nagyon de nagyon....
az én lányom már most imádja a plázát, szabályosan ugrál a gyerekülésben, ha meglátja az ablakból a CsabaCentert - na jó, most még a cipők meg az állatkereskedés érdekli, de lesz ez még máshogy is...

Vera írta...

Olvasom ,,,..és a szemem csücske elött mozog a kulcstartó....nagyon szép...

Medora írta...

Közben tárgyi tévedés miatt vissza kellett vonnom az előző kommentemet ( CsabaCenter vs. Szolnok Pláza) köszönöm a kulcstartóra tett pozitív visszajelzéseket: a lomisoknál találtam, pironkodva merem csak leírni, hogy száz forintért. De nekem is tetszik.