2011. november 24., csütörtök

Pasik

 Amikor belépett és rámutatott arra, amire a barátnőim visszafogott lelkesedéssel ennyit szoktak mondani legalább: "de jó!", szóval rámutatott és megkérdezte:
  - Mi ez? - majd "Mr. Darcyval" kórusban közölte: "porfogó", én még nem akartam bántani, nem vagyok sértődős ugyanis. (Mr.D. rosszindulatú megjegyzését, miszerint: "de!", kéretik figyelmen kívül hagyni, elvégre a blogszerző költői szabadsága olyan jó színben tüntetni fel önnön magát, amilyenben csak jólesik!) Ám amikor lelkesen tárgyalni kezdték, hogy melyik csajnak mekkora melle van a húsz évvel ezelőtti állapothoz képest, na, ekkor kezdtem el őket kihajigálni a lakásból.

3 megjegyzés:

Limara írta...

Édes istenem, miért is sejtem, hogy ki volt az a valaki.....szinte látom őket magam előtt!:)))

Limara írta...

Ja, és legközelebb szerintem ne is engedd be!! :))

Újságíró Világvégén írta...

ezek a férfiak már csak ilyenek... bezzeg mi nők...