2011. december 15., csütörtök

Párnák

Gyors helyzetjelentés: ajándékként díszpárnákat varrtam, mivel eltérő stílusúak a csajok, ezért két különbözőt. Egyet Timinek
egyet Julcsinak
és dísztasakot is készítettem hozzájuk. Meg kell mondjam: nem olyan egyszerű a zacskóragasztás (bár néhány év jogerősen és meglehetős rutinra lehet szert tenni, de ez nálam kimaradt). Skandináv stílusú karácsonyt szeretnék az idén, ilyen hangulatúak lettek a tasakok is. Inspirációként a Lidl ünnepi csomagolásait nézegettem egyik majdnem ilyen
és gondoltam, a nagy izgalomban nehogy összecseréljem, ezért drótból T és J betűt hajlítottam a könnyebb megkülönböztetés végett. Ez volt az elmúlt héten. Legyen szép napotok!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia! Technikailag meg tudnád oldani, hogy a comment ablak nyitva legyen, mikor a fő oldalról a kis képre kattintunk, hogy rögtön látszódjanak a hozzászólások? (Meg szeretnék spórolni egy kattintást és egy scrollozást :)

Medora írta...

Drága, ha én ennyire értenék a számítástechnikához, akkor a blogbarátaim már régen a főoldalon virítanának, nem eldugott zugkommentben... A követőkről már nem is beszélek. Ez a blogformátum ezt tudja, mint korábban mondtam azért választottam, mert a képeimet viszont prímán megszépíti-soha életemben ilyen jó képeket nem csináltam. Kérlek ne haragudj!(És kattints és scrollozz tovább!)