2011. december 26., hétfő

 Nem volt az a kimondott ajándékokkal rohangáló, zűrzavaros karácsony, de talán épp ezért borzasztóan élveztem. Tutira megdöntöttem hosszútávfekvésben a saját rekordomat, mivel egyhúzóban megnéztük a Szupercsapatot, a Diploma utánt (ahol a bájos Rory Gilmore megtalálta élete szerelmét) és sokadszorra a Napfogyatkozást és végigizgultuk, ami mondjuk nonszensz, mivel kitűzték az Alkonyat 5 premierdátumát is, ebből következően valószínűtlen, hogy valamelyik főszereplőt elveszítjük a 3. részben. És horgoltam, miközben a többiek a Reszkessetek betörőket nézték és nagyokat nevettek, esküszöm, nem normálisak. Én meg mantráztam: rövidpálca, két ráhajtás... A fánk is érdekesen néz ki, a cica miatt ugyanis az alsó fél métert nem díszítettük, ám ő valami hihetetlen szorgalommal leszedegette az összes boát és néhány gömböt is. Így újra és újra fel tudjuk díszíteni, ami kedves karácsonyi elfoglaltság.

2 megjegyzés:

Macus írta...

Mit horgolsz?

Medora írta...

Jó kérdés, néha a családom is megkérdezi. Mit horgolnék? Csak virágot tudok. Valaki megtaníthatna már a kendőre is...