2012. február 23., csütörtök

Lakat

 A biciklimet igyekeztem lezárni a zöldséges állványánál, amikor mellettem megszólalt a hölgy:
  - Nehogy az enyémhez zárja, mert akkor én nem tudok elmenni!
Ránéztem:
  - Asszonyom, csupán a kerékpártároló vasához szándékoztam odalakatolni, de ha önnek kifogása van ellene, akkor nagyon szívesen átviszem a főtér más pontjára a kerékpáromat.
Ő diadalmasan bevonult a boltba, ám az ajtóból még visszafordult:
  - Nehogy azt gondolja rólam, hogy én olyan hárklis vagyok!
Á, dehogy, épp jókor tetszett szólni.

3 megjegyzés:

Limara írta...

Unalmas lenne ilyenek nélkül a nap:))

Jutka írta...

Velem történt egy eset:) A piacon...hol más hol, bementem vásárolni és annak rendje és módja szerint a kerékpár tárolóban lezártam a bringám. Nem sok dolgot kellett vennem hamar végeztem és mentem volna a további dolgaimat végezni,.... igen ám csak valaki az én kerékpáromat hozzá zárta a tárolóhoz, így tudtam kiszabadítani szegényt:( a saját kétkerekűjét pedig szabadon hagyta, elvittem volna azt a járművet, ha nem férfiaknak van készítve és nem olyan rossz állapotban van.... így ragaszkodtam a sajátomhoz.
Igaz azóta is homály fedi az elkövető kilétét, mert nem akartam ott toporogni megvárni a bűnöst, hanem elindultam a dolgaimat intézni.
Visszagondolva azért jó lett volna az illető képét látni mikor rájön az ő bringáját akár el vihették volna az óvintézkedések ellenére:)))

Medora írta...

Gondolom ennek a hölgynek is volt már rossz tapasztalata, de mégsem állhat ott az ember, hogy nézze, valaki nem zárja-e hozzá a sajátját! Nekem meg köztudottan olyan gonosz nézésem van.