2012. december 25., kedd

Karácsony 2012.

Végül mégis megvolt: karácsonyi koncert 1., karácsonyi koncert 2. ( te, én még soha ennyi lábat olyan közelről!) nagyon szép volt és elegáns mindenki. A mellettem ülő néni kalapban és nagykabátban ülte végig az előadást ("érzékeny a háta"), mondjuk a rókát azt szerencsére levette az első negyedóra után. Kérdeztem őt:
  - Milyen hangszeren játszik az unokája?
  - Hát valami olyan nagyon... szokta vinni a biciklin - erre róka ide vagy oda, legszívesebben megöleltem volna, hogy ilyen nagymamák is léteznek. Szép, csendes karácsonyunk van az idén és mivel a Tildás dekorral is elkészültem és mindent megfőztem-sütöttem, ami tervben volt, most már csak a nyugalom és a pihenés és sok-sok olvasás, beszélgetés, társasozás van hátra. Minden jót Nektek is!

2 megjegyzés:

chanson írta...

Boldog, békés, jókedvvel teli napokat Nektek! :-)

Medora írta...

Köszönjük, viszont!