2013. február 26., kedd

Az autópályán

nappal tényleg nem lehet elaludni. Szórakoztató táblák bukkannak fel időről időre. Egyiken Én, a robot a kezében tart egy gyermekülést, de a tekintetéből világosan látszik, hogy a következő pillanatban darabokra fogja tépni... ott van még  Én, a robot egy kávéscsészével - ugyan mit kezd vele? Van azután Én, a robot sugárveszély-jellel és nagyon morcosan mutat egy 130- as táblára - valószínűleg azt jelenti, hogy 130 fölött már sugárzás is éri a gyorshajtókat. De az igazi kedvencem az, amin Én, a robot (tudjuk milyen piszok erős) ülve(!) megpróbál megelőzni egy másik robotot. Hát, igazán csak gratulálni tudok annak, aki ezeket a szellemes táblákat kitalálta. Büszke lehet rá.
Fotó:Google

1 megjegyzés:

ky Orsi írta...

én nem láttam még ezeket a reklámtáblákat, igaz autópályán sem mostanában voltam:)