2013. június 6., csütörtök

Tápióka

Borult, hideg időben piacoztunk. A lomisoknál összefutottunk Jutkával. Mindenki fáradtan lógatta az orrát, kávézni indultunk. Gondoltam: itt az alkalom.
  - Egyébként mi az a tápióka gyöngy? - kérdeztem gasztroblogger barátnőnket.
Ő erősen meglepődött:
  - Te nem tudod, mi az a tápióka?!
  - Az terem, vagy csinálják?
Harsány kacagás.
  - Mert van ugye a tarhonya is...
Marcsi türelmesen:
  - A tápiókát a maniókából...
Mire én:
  - Még ez is! Manióka! Nem kéne összezavarnod, mikor még a tápiókát sem értem!
Erre Jutka:
  - Kis buta, a manióka a tápióka...
  - ANYUKÁJA - visítottuk röhögve, mert eddigre én is megértettem az összefüggést. És könnypotyogtatva vihogtunk vagy öt percig. Igen, nyugodtan mondhatjátok, hogy egyesek kevéssel is beérik.

P.S. "Mr. Darcy":
  - Akkor mi az a tápióka???
  - Azt nem tudom, de maniókából csinálják, az biztos.

6 megjegyzés:

Jutka írta...

:)) az a kevés, mindent visz!
Jó kis maniókás, tápiókás délelőtt volt.

Újságíró Világvégén írta...

töredelmesen bevallom, én sem tudom. De nem csak a tápiókáról nincs fogalmam, még a maniókáról sem...

Limara írta...

És azt még nem is mondtam, hogy a manióka másik neve a kasszava....:))))

Vera írta...

El tudom képzelni, mennyire jó kedvetek volt... Én egyiket se tudtam...Még sok ilyet!

Medora írta...

Jutka, remélem lesz még!
Újságíró, hidd el, nekem se.
Limara, pont ezt hiányoltam még :)
Vera,köszönöm.

Limara írta...

Azt megígérem, hogy legközelebb tápióka pudinggal várlak majd...:)