2013. szeptember 24., kedd

A csatornások

eljutottak végre hozzánk is. Reméltem: hamar végeznek. Ők biztosítottak róla, hogy október végére(!) kész a gerinc.
  - Hiszen akkor óriási lesz itt a sár! - én, elborzadva.
  - Nem köll úgy mögijedni, kiskeziccsókolom, van ám gumicsizma is! - borízű hang az árokból.
  - Nekem mondjuk nincs - én, kötözködőleg.
  - Nem baj, neköm van kettő is, égyiket majd kölcsönadom - egy valódi lovag.
  - Nagyon lekötelez vele, legalább majd élethűen tudom hozni a népi-urbánus látogató archetípusát ahogy sárosan, gumicsizmásan beállítok a könyvtárba.
Hosszasan nézett, majd inkább ásni kezdett beszélgetés helyett.
Be kell szereznem egy pár gumicsizmát. (Mr.D. örülni fog...meg egy kicsit röhögni is, szerintem.)

4 megjegyzés:

Jutka írta...

Hamarosan nekem is kell az a fránya gumicsizma:).... kölcsönadod?
Könyvtáros beszólásod én sem teljesen értem, majd utána nézek:))) viszont nem kezdtem elásni magam.

Medora írta...

Jutka, az én gumicsizmám a Te gumicsizmád is! És majd adjuk szépen körbe-körbe.

Névtelen írta...

Lehet ilyen ajánlatnak ellenállni, hogy kölcsönadják az égyiket?:)

Vera írta...

Láttod milyen röndös embör...

Na nem irigyellek benneteket...mi túl vagyunk ..... sőt közben mégegyszer mindent bontottak mert a szembe lévő utca eldugult és hozzánk jött.... saját pénzből.... mert nem volt felelős...
Fel a fejjel lesz még Nálatok egyszer rend...