2014. január 2., csütörtök

Hát így

 Ha röviden össze kellene foglalnom az utóbbi két hetemet, csak annyit mondanék: nyálka rulez! Volt ebben hányás, f.sás, ugatva köhögés, láz és ezek kombója, random. Amikor az egyébként vagabund gyerekem felhívott hajnali 3.20-kor, hogy hozzuk haza reggel, mert nem érzi jól magát, akkor már tudtam, hogy baj van. (Mint később kiderült: már egy órája hányt, a drága kis barátnője segítette ki, nem akarták felkelteni az ügyeletes tanárt.) És amikor megláttam: hófehér volt, csupa szem és szinte zörögtek a csontjai. Hazahoztuk.
Akkor jött "Mr. Darcy" a saját privát kis nyavalyájával. A Kamasz szerint én csináltam az egészet, mert olyat ő még nem látott, hogy mindketten a dögrovás szélén tántorognak, én meg piruettezve hordom a priznicet, osztogatom a lázcsillapítót, hajnali háromkor angyali mosollyal kínálgatom a Coldrexet, a Tantum Verdét, vagy a Heat-krémet, igény szerint. (Most meg 5.14-kor posztolok. A megszokás, ugye.) Lemaradtunk mindkét karácsonyi koncertről, a szilveszteri bulinkról, de legalább gyógyulnak, hurrá.

3 megjegyzés:

Juhmeli írta...

Szóhoz sem jutok, hajnalban piruettezni! Remélem hamarosan a gyengélkedők is csatlakoznak.

Névtelen írta...

Jobbulást kívánok a szenvedőknek, Neked meg kitartást! :)

Medora írta...

Köszönjük szépen a jókívánságokat, remélem célba érnek!